.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران خبر داد ؛
اعزام هیئتی از فعالان اقتصادی مازندران به کشور پرتغال
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از اعزام هیئتی از فعالان اقتصادی و فرهنگی مازندران به کشور پرتغال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد محمدپور عمران با اشاره به سفر هیئتی از استان به کشور پرتغال بیان داشت: پس از آغاز مذاکرات ژنو فضای مناسب برای همکاری‌های اقتصادی در سطح بین‌المللی فراهم شد.

وی گفت: استقبال از همکاری در بین کشورهای اروپایی پس از این رویداد افزایش یافت که یکی از این موارد دعوت کشور پرتقال از استاندار مازندران است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: در پی این دعوت قرار شد که با پیگیری وزارت امور خارجه هیئتی به پرتغال عزیمت کنند، که ترکیب هیئت شامل فعالان اقتصادی و فرهنگی استان است.

محمدپور گفت: در بخش فرهنگی درباره ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی و نیز آثار و سرمایه‌های هنری دو کشور بررسی لازم انجام شده و همکاری‌ها آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش اقتصادی نیز در حوزه‌های گوناگون صنعتی، معدن، کشاورزی توافق‌هایی انجام می‌شود که 10 نفر از فعالان بخش اقتصادی در این سفر استاندار را همراهی می‌کنند و با همتایان پرتغالی خود وارد مذاکره می‌شوند.

این مسئول گفت: از شرکت‌هایی که در حال حاضر با کشور پرتغال مبادلات اقتصادی دارند برای حضور در این هیئت دعوت شده و با توجه به توسعه باغداری با طیور بافت سلولزی، قالب‌سازی و انرژی‌های نو تنوع خاصی در هیئت وجود دارد و علاوه بر آن برخی از شرکت‌های پرقدرت اروپایی از پرتغال حضور دارند که با قطعی شدن زمان سفر هیئت راهی آن کشور می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست هدفمندی یارانه‌ها به تولید بی‌توجهی شد و تصمیم بر این است که این بی‌مهری در مرحله دوم هدفمندی یارانه برطرف شود چرا که سبب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بر اثر این افزایش، رکود در امر تولید را به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر تولیدکنندگان نمی‌توانند فروش خود را تضمین کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.